Inspiratie en trends

Naast ruimte voor onze bedrijfscommunicatie willen we op onze site ook ruimte maken voor open communicatie, voor creativiteit , voor ideeën, voor u.
Hier willen we in alle nederigheid een ruimte creëren waar delen centraal staat onder het motto “delen is vermenigvuldigen”.

                               

#hellopinkribbon

 Borstkanker is een ingrijpende gebeurtenis in het leven van een vrouw en haar omgeving. Na de behandeling en revalidatie wil de persoon niets liever dan de draad van het normale leven opnieuw opnemen. Maar dat proces is lang, hard en gaat gepaard met veel ups en downs… maar het is niet onmogelijk! Like onze foto op facebook en steun de actie van Pink Ribbon! Bovendien kunnen wij er een leuke prijs mee winnen.

Lees meer

#hellopinkribbon

The 4th way to spot trends at MoOD

Op de site www.moodbrussels.com is te lezen hoe je de concurrentie in de textiel sector voorblijft. Je vindt  er “3 ways to discover and spot trends at MoOD” …maar er is nog een 4th way…  “trendspotting for organisers”. De exposant kan in het nieuwe concept met een minimum investering in tijd zijn producten showen in een trendy setting. 

Lees meer

The 4th way to spot trends at MoOD

5 misverstanden de beurswereld uit

Als je mij een jaar geleden zou gevraagd hebben wat een beursbouwer doet, dan had je mij ferm aan het denken gezet. Ik had wel iets kunnen verzinnen, want de naam zegt het zelf, maar ik wist in wezen niet dat het bestond. Ik heb een jaar geleden mijn eerste voetstappen gezet in de beurswereld en kan dus zeggen dat ik nog steeds een groentje ben. Ik wil dus graag, vanuit mijn korte werkervaring, enkele misverstanden de wereld uit helpen.

Lees meer

5 misverstanden de beurswereld uit